Merhbaa kizlar şuanda 37+4 deyim normalde 38 inci haftada doğumum olur diye tahmin ediyordum.fakat doktorum izinli olduğunu ve başka doktrdan randevu almamk istedi.Gittgim başka doktrda hep dolu olduğunu sadece pazartesi alabileceğini söyledi ve şuanda büyük oğlum ile hastanede yatıyoruz maalesef kabul edemedim.kendi doktorum da 21 Ekim’de izinden döneceğini ve 23 Ekim’de sezeryan ile alabileceğini söyledi.sizce bebeğim 39 hafta kadar bekler mi her hangi bir sıkıntı olur mu bunu bilemiyorum.birde hastanede farklı bir doktor DHA var ama onla malesf sıkıntılı durum yaşadığım için gitmek istemiyorum yoksa ona gidip hafta içi gün mu almayalım .biraz uzun oldu ama bu konuda bana fikir verin lütfen 🤲🤲🤲🤲