Kur Kızlar ben 5+4 hamileyim bugün biraz ev işi yaptım bir saattir sağ kasığıma bir ağrı girdi bıçak saplanır gibi geçmiyor sizce dış gebelik olabilir mi daha önce de boş gebelik yaşadım nolur bakın var mı yaşayan
Merve-metin Kur dış gebelik olup olmadığını ağrıdan anlayamazsınız doktor keseyi gördü mü gördüyse eğer korkmanıza gerek yok normal yorduysanız kendinizi eğer ondan ağrınız olmuş olabilir
Melike1001 Kur Kur işlerini yavaş yavaş yap öyle Bi şüphen varsa ve dinlen ara ara iş arasında. Ki Allah göstermesin öyle bir şey olsaydı kanama veya lekelenme yaşayabilirdin
Kur Aysenurkayaa23- canım dışarı çıkmak için hazırlandım arabaya bindik ağrım çok diye geri döndük belim ve sağ taraf özellikle değildir dimi ya
Kur Merve-metin daha doktora gitmedim canım ya kanla yeni öğrenmiştim geçmiyor ağrım çok korkuyorum ya
Aysenurkayaa23- Kur canım benim bazen sağ bazen ikisine birden giriyor ilk haftalarda çok normal Bebek tutunmaya çalışıyor
Merve-metin Kur bi acile git istersen ama bu haftalarda kasık ağrısı normal kontrol amaçlı git görün ama dış gebelik için kendi kendinize teşhis koymayın ve stres yapmayın bebeğiniz etkilenir
Melike1001 Kur bende yaşadım dış gebelik kanla yeni öğrenmiştim 5 gün sonrasında kanama ile düşmüştü ama ağrım da olmamıştı büyük ihtimalle zorladığın için oldu dinlen güzelce en küçük Bi lekelenme de doktora gidin bence
minkmom_25 Kur kanamasız olabilir tabi kanama son noktası zaten ama ağrıdan bayıltacak gibi olur demişti doktor onun ağrısı. Beta değeriniz kaç? Düşük rakamlarda korkmanıza gerek yok
Kur Merve-metin canım sanki hafifledi yaklaşık 2 saatin sonunda ama bacağımda devam ediyor hiç böyle şey görmedim
Merve-metin Kur yorgunluktan oluyordur canım kendini boş yere strese sokma kanama ve lekelenme yoksa yorgunluktandır diye düşünüyorum
Cnhavva Kur ben bunu doktoruma sormustum sag da yada sol da agri hissedebilirsin vucudun degisiyo rahmin buyumeye basliyo demisti
Cnhavva Kur benimde arada sag bacagim uyusuyo dun yasadim yani bence korkulucak bisey yoktur ama kalp atisini vs duydum ben
orkidemm_ Kur neden olumsuz düşünüyorsun ki iyi düşün iyi olsun dış gebelik olsa çoktan kendini bellli ederdi yani senin ağrının olması çok normal sonuçta kasık karın vajina ağrısı oldukça normal