GozdeKB Merhaba bende geçen hafta amniyosentez oldum ense kalınlığı sebebi ile.
5 dk sürdü asla hiç bir acı hissetmedim çok kolay oldu daha sonra kan aldırdım o daha acıdı emin ol.
Ben eve gelince yatarım ağrım olur diye düşündüm ilk gün sadece çok hafif kasık ağrım oldu sonra çok iyidim. Hiç hissetmeyeceksin bebeğede birşey olmuyor suyu bebeğin olmadığı boş kısımdan alıyorlar 5 gün içinde ön sonucumu aldım temiz şükür ikinci sonucumu bekliyorum