Yazın bile terlemeye ellerim şu an sürekli terliyor ve sıcak aşırı rahatsızım, Baş dönmesi başladı gözlerim kararıyor sanki bayılacakmışım gibi bir his ve sersemlik. İlk haftalarda yaşamamıştım. Bu arada tansiyon elti aldım tansiyonum büyük 9, küçük 6. Düşük ama napabilirim bilmiyorum. Yaşayan var mı bunları