Anneler merhaba 7+4 haftalığız normal hayatında da kabız bir insanım fakat gebelikte çok zor bu durum. Yaklaşık bir aydır bir ya da iki kez tuvalete cikabildim oda afedersiniz ıkınmaktan basur oldum kanama oluyor artık. İlaç da kullanmıyorum sadece Genesis Max vitamin takviyesi alıyorum günde bir . Fakat baktığım kadarıyla onda zaten böyle bir yan etkisi yok. Sizlerde kabızlık sorunu yaşadınız mı nasıl bir yol izleyebilirim fikirlerinizi alabilirim. Birkaç yerde probiyotik alınması iyi yazıyor fakat bu probiyotik hangi marka daha önce almadım ve kefir diyorlar kefir de sade içemem.