Prenses doğum yapan var mı. Malesef vajinismus geçmişim olduğu için normal vajinal doğumda o bebeğin çıkış anı beni çok korkutuyor bu yüzden sezaryen olmak istiyordum hatta bu yüzden devlet hastanesine gitmedim normale zorlarlar diye. Ama bi yandan da bu epidural normal doğumda galiba acı değil de sadece bebeğin çıkış anında baskı hissediyormuşsun. Yapanlar yazabilir mi konforlu bişey mi