Mavera316 Symstf ahh bende de aşırı derecede uyku yapıyor ya sabahları yataktan zor kalkıyorum ilacı gece kullandığım için ona bağladım
Symstf Mavera316 bende en başlarda aşırı uyku yaptı ben bir de salak gibi öğlen içmiştim kimse uyku yapar demedi bana 😂 şimdi uylunun üstüne baş dönmesi ekledi malesef sinir bozucu ama mecbur :)
Symstf 1anne- evet mayısın 15 i görünüyor 1 gün daha beklerse evlilik yıl dönümümüze doğacak bebeğim 😂
Ozgee65 Yumakk bende günde 3 kere kullanıyorum arada birikmiş şekilde düşüyor WC de sizdede oluyormu aynı durum
gmdy 200mg günde 2 kez hap olarak alıyorum, ilk zamanlar yan etki olarak biraz baş dönmesi yapıyordu ama sanırım artık vücudum alıştı🫠 sadece çok uyku yapıyor bütün gün sarhoş gibiyim🥲 16.haftadan beri kullanıyorum 23e girdim
Ayse3478 1anne- ağız yolu ile doktorum ilk bir hafta 10 gün günde 2 tane kullan sonra günde 1 tane iç demişti ama bu senin sağlık durumuna bağlı olarak değişir bizim burda nasıl kullandığımız senin için önemli olmasın sen kendi durumuna göre doktoruna danış nasıl kullanman gerektiğini söylerse öyle kullan çünkü bu ilacı sadece ağız yolu ile almıyorlar iğne olarak da var fitil olarak da var
DENIZ_55 1anne- ben 6 haftadan belli 200mg kullanıyorum sabah akşam kullanıyorum suan 13+3 haftaligim doktor 24 haftaya kadar devam ondan sonra bakacagiz dedi ben filil olarak kullanıyorum
Betulerdem21 Ne için kullandığınıza bağlı aslında. Ben günde 3 le başladım daha sonra 2 ye ve günde 1 e düşüp öyle kesti doktorum ama ignesinide kullandım çok uzun bı sure aynı anda. Ama tüp bebek zaten benim ufak bı detay :)
Efsiga 1anne- 18 haftalikken kullandm bende gece bir tane fitil olarak kullanıyodum 200 mg olanı önlem amaclı vermişti doktorum ablamda hamile doktorumuz aynı ona da gunde 2 tane sabah akşam fitil olarak yazmıştı
1anne- atarliFrida aaa gerçekten miiii günde 6 tane mi . Gebeliğiniz çok mu riskliydi geçmiş olsun ilk defa duydum kusura bakmayın merak ettim
atarliFrida 1anne- yani bilmiyorum çok sorgulamadım ben, baslarda betam hizli yukselmedi sonra kalbini duydum kurban olduğum benimle kalsın diye parmağını kes gunde altı kere onu ye deseler onu da yapardım.
1anne- Yumakk yaaa anladım çok geçmiş olsun haklısınız benim kanamam yok o sebeple günde 1 verdi ondan demek
Symstf 1anne- orası öyle eğer sezeryan olursa da yeğenimle veya kardeşim ve eşim ile aynı gün de doğabilir 😂 yengem ile hamilelik dönemimiz aynı çünkü aramız da 1 gün varmış 😂😂
gmdy 1anne- henüz değil haftaya kontrolümüz var tekrar soracağım. Benim bebiş çok aşağıda ve baş aşağı duruyor 16dan beri o vesileyle başlamıştım