22.haftalık gebeyim detaylıda ense kalınlığı ilkte 7 santim sonrası 6.2 çıktı olması gerekenin üzerindeymiş birde kalpte ekojen odağı(parlaklık) var dendi ve kesin sonuç için amniyosentez sıvısı alınması tavsiye edildi ne yapmalıyım bu testi yaptırıp negatif sonuç alan veya yaptıranlar var mı