Ozozge_ burda bir arkadaş madecassol kremi tavsiye etmişti. Eczaneden reçetesiz alırsan 20 lira. Ama ben az önce sağlık ocağında yazdırdım hatta doktor 3 tane yazdı. 29 liraya aldım üçünü. Karnımda değil ama iç bacağımda mor mor çatlakların oldu. Onlar içim kullanıcam. İnşallah faydası olur. Doğumdan sonra da frei öl Doğum sonrası Çatlak yağını kullanmayı düşünüyorum. Şimdi 35+5 haftalığım. Göbeğimde frei öl çatlak yağını kullanıyorum son zamanlar da. Öncesinden de hindistan cevizi yağını kullanmıştım henüz göbeğimde Yok çatlak.