sweetmom_ Ebruaslan-21 benim kesede öyle düzgün değildi açıkçası buna benzerdi. Doktorun herhangi bir şey dememişse olağandır.
Hanniballl Ebruaslan-21 ultrason fotoğraf makinası gibi çekmez ses dalgası yayar ses dalgasının carptığı kısımlar beyaz çıkar bosluklu kisimlar siyah ultrasonun yapıldığı açıya göre kese değisik çıkabilir.. yinede bir dahaki muayenede danisin isterseniz 😊
sweetmom_ Ebruaslan-21 olabilir benimki daha yamuktu 😁😁. Korkma ve doktorun herhangi bir şey demeden kafana kötü düşünce koyma. Gebeliğin rahat geçsin. Sağlıkla doğur inşaallah
EsoMom_ Ebruaslan-21 kese görünmesi için kan tahliliniz kactı acaba bende geç döllenme yaşadım yeni gebelik yaşıyorum kesem ne zaman görünür diye düşünüyordum
Ebruaslan-21 EsoMom_ ben iki gün üst üste kan verdikten sonra gittim kese gözükmedi daha sonra iki hafta sonra gidip keseyi gördük ,iki hafta sonrada bebeği ve kalp atışını gördük , sizin şuan kaç haftalik
EsoMom_ Ebruaslan-21 benim beta hcg düşük olduğu için bilinmiyor gecikmenin 7. Günündeyim garın tekrar kan vericem
EsoMom_ Ebruaslan-21 5 Eylül son adet tarihim Kan değerim düşük olduğundan görünmezmiş doktorum söyledi geç döllenme olabilir veya dış gebelik ihtimalim varmıs
aysenurrtrksvr EsoMom_ bana da ilk muayeneye gittiğimde doktor boş gebelik ihtimalimiz devam ediyor 2 hafta sonra görüşelim demişti cok şükür bebişi de gördük kalp atışını da duyduk içinizi rahat tutun gerisi bir şekilde oluyor çok dusunmemeye çalışın