Bursa şehir hastanesinde muayne olduğum doktorun ilgisizliği 😂 soracağım sorularıda unuttum suratlarındaki ifadeleri görünce
Neden böyleler
Hem özele hem devlete gidiyorum doğumu devlette yapacağım için beni bu halleri çok üzüyor ya 32 haftalık olmuşum 2. Gebeliğim Buda sezeryan olacak
İlki makat gelişti o sebeple sezeryan oldu Buda makat geliş zaten sezeryan die sonra bıraktı beni sedyede dışarı çıktı bende soru soracaktım bir baktım doktor yok 😂 sekretere dedim e ben sorular soracaktım doktora işi vardı çıktı dedi
HassssssbinAllaaaah 😂