Hilal-nil 30+2 haftalığım bende yeni başladım troid ilacına. Benim de sizin gibi 3 seviyelerinde seyir etti ama doktorum bu zamana kadar ilaç uygun görmedi. İlk aylarda yükselmesi normalmiş zaten ( çok aşırı olmadığı sürece tabi ) Bebek gelişimi için oldukça önemli olduğu için önlem alınması gerekiyor. Bence sizin değeriniz yüksek değil, benim 6-7 arasında gidip geliyor şuan o yüzden ilaca başladık. Hamile kalmadan önce de düzenli tahlil yaptıran biriydim troid sıkıntısı olan biri değildim gebelikten kaynaklı olduğunu düşünüyoruz. Doğuma kadar ilaca devam edeceğim, doğumdan sonra da tahlil sonuçlarına göre ilaca devam yada bırakacağım bakalım umarım geçer 🙏