Kızlar dün yazmıştım karnım günde bir iki kere sertleşiyordu. Acı ağrı yoktu ama bi anda top gibi oluyordu. Doktoruma yazdım cumartesiye kadar gözlemle geçmezse olmaya devam ederse nst bakalım dedi. Bu haftalarda nst yapılmadığı ve zararlı olduğu söyleniyor heryerde. Bugün gözlemledim tekrar o tarz bir sertleşme yaşamadım 2 günlük bişeydi galiba ama ne yapayım yine de sizce yarın gideyim mi nst ye yoksa erken zararı olur mu ?😕