Canlarım merhaba,
İlk ve yeni hamile olduğumu öğrendim
Şuan kendi hesaplarıma göre 6 haftalık.
Doktora pazartesi gittiğimde kese gözükmedi. Vajinal ultrason zaten yaptıramıyorum panik atak tutuyor. Beta değerim ilk pazartesi 1002 çıktı salı günü 1400 perşembede 2520 çıktı. Ama sol alt karnım özellikle hep ağrıyor çok aşırı şiddetli değil ama sürekli ve rahatsız edici şekilde. Kahverengi akıntım geliyor mukuslu gibide olabiliyor. Ve pembede ara ara geliyor. Son adetim 27 ağustos. Ne folik asit ne de progestan mıydı o ilaçtan veren olmadıı. İki doktora gittim. Yarın iyi bir hastaneye randevu aldım. Sabah oraya gideceğim. Yaşayananız varmı? Doktorlardan sıkıntı çekiyorum????