Gozdealtnbsk ben 37+6 yım
Tuvalete gitmek bile eziyet ve dediğiniz gibi tuvaletten çıkınca tekrar geliyormuş gibi hissi var gerçi benim 32. Hafta normal doğum pozisyonuna girmişti
Vajinama çok baskı yapıyor resmen yürümekte zorlanıyorum 😫😫
Normal doğum gibi duruyor ama ben doğurabilir miyim normal bilmiyorum 😫
Sizin nasıl bebek geliş pozisyonunda mı