Kivircikkuala Kızlar merhaba adetimin 14.günü yumurtlama akıntım oldu değerlendirmeler oldu bugün adetimin 2.günü olması gerekirdi olmadım . Az önce wc de şeffaf sümüksü akıntı geldi ikinci yumurtlamamı yoksa gebelik akıntısı bu mu ?
melossss2906 Kivircikkuala adet olma belirtiniz var mı? Bel ağrısı sancısı gibi. Akıntı hamilelik belirtisi belki kişiden kişiye değişir ama bende de öyle olmustu
eliff4 Kivircikkuala benim 2. Gün gecikmemde test yapıp hamile olduğumu öğrenmiştim inşallah sende güzel haber alırsın 🤲🏻
Duruu3 Kivircikkuala Kivircikkuala vallahi canım seni umutlandırmak istemem ama ben öyle öğrendim sümüks Bir akıntı göğüs ağrısı sırt ağrısı bir de bulantı Rabbim gönlüne göre versin inşallah test yaptın mı
Kivircikkuala melossss2906 hayır yok canım ya akşam hafif hafif oldu iki gündür sabaha olurum dedim olmadım ama
momBg Kivircikkuala erken gebelik yapın bence idarda çıkar çünkü iki gün gecikmiş regli leke geldi mi hiç🌸
melossss2906 Kivircikkuala Bende öyleydim canım. Eğer adetin düzenliyse ve beklediğin günde oluyorsan düzenli bi şekilde erken gebelik testi yap derim. Seni çok iyi anlarım 3 kez yaptım sonuncusunda korkarak yaptım ama pozitif çıktı istersen bir gün daha bekle 🥰 bel ağrısı sancısı kişiden kişiye değiliyormuş bu arada
Kivircikkuala momBg yok canım hiç gelmedi korkuyorum çoook negatif gördüm pazartesiye kadar bekler kan veririm
Kivircikkuala melossss2906 ben 4 senedir bu anı bekliyorum kaç kez test yaptım saymadım :) pazartesi kan veririm olmazsam olursam da yapcak bir şey yok
Kivircikkuala melossss2906 çok düzenlidir 28 günde bir olurum hep gününü bilirim yani bugün 30.gündeyim
Emn08 Kivircikkuala bende aynı durumdayım yarında regl olmazsam erken gebelik testi yapmak istiyorum ama negatif çıkmasından korkuyorum pazartesiyi de sabırla bekleyebilir miyim bilmiyorum ya
Kivircikkuala melossss2906 canım inan çok istiyorum ama korkuyorum 4 sene dile kolay ben sabırla pazartesiyi bekleyip direk kan vermek istiyorum açıkçası havalardan da etkilenir miyim bilmiyorum kafam karışık yani umut etmeye korkuyorum :)
melossss2906 Kivircikkuala rabbim inşallah hayırlısını versin canım benim sen daha iyi bilirsin inşallah tez zamanda sağlıklı bi gebelik nasip olsun 🤲🏻
Kivircikkuala Eso66 yaaa gerçekten mi çok heyecanlı bekleyişler bunlar 🌸 Asıl güzel tarafı hafta sonu da olmazsa pazartesi kan verdim diyelim Salı belli olacak ya Salı günü evlilik yıldönümümüz ❤️🫣🥰
Eso66 Kivircikkuala ben bugün verdim pazartesi gününe kadar sabretmem gerek perşembe günü de kızımın ilk doğum günü😂
Ezgezg Kızlar belirtilerde aşırı gaz sancısı ishal var mı okuyorum herkes kabız oluyomş hamilelkten önce şaşırdım:(