Pembiskizim amin teşekkür ederim. Fetal DNA 10 hafta bittikten sonra anneden kan alınıp yapılan bir test. Genetik hastalıklardan bazılarına bakılıyor yaygın olan, down send. gibi. kromozomlar incelendiği için cinsiyet de belli olmuş oluyor. Test doğru yapılırsa sonuçları kesin gibi. Özel laboratuarlarda yapılıyor fiyatı da 300-450 dolar bandında oluyormuş. Benim bildiğim bunlar. doktoruma erken haftalarda sormuştum çok bişey anlatmadı ama ben yaptırmak istiyorum bu gidişimde tekrar soracağım. Bir de bugün burada öğrendim eskişehirde üniversite hastanesinde uygun fiyatla yapılıyormuş başka da devlet hast yapmıyor. Bir de şu var yasal olarak cinsiyet söylenmiyor erken haftada, yani size verilen raporda size bildirmiyorlar. Hastalıklar yazıyor raporda. doktorunuza bildiriyorlar sadece o da size söylüyor.