Srp53 Tomurcuk123 evet 10 üstü olması lazım sağlıklı bir yumurtlama için öyle biliyorum ben belki geç yumurtlama gördünüz ya da göreceksiniz bu ay
Tomurcuk123 Srp53 insallh cnm üzüldüm çocuk istiyoruz 1.5 sene oldu progesteronu da düşüklüğü üzdü beni
Srp53 Tomurcuk123 bunlar en basit şeyler tedavileri çok kolay canını sıkma olur Allah’ın izniyle iyi bir doktor bul sadece kendine. Allah en yakın zamanda sağlıkla versin inşallah 🤲