Avrasya var asya var başarı hastanesinden herkes çok memnun duygu hastanesi var gaziosmanpaşa da özel şafak hastanesi var yine gaziosmanpaşa da medical park var bahat hastanesi artık miladını doldurdu annem son doğumunu orda yaptı kardeşime 18 sene önce iyi bi hastaneydi gitmeyin bence