5sezeryanim Ben diğer çocuklarıma sleppy kullaniyordum çok iyiydi.Gorumcem şimdi sleppy bozdu sızdırıyor falan dedi sizce hangi bezi kullanmalıyım.Hangisi iyi
surprizbebe 5sezeryanim ben goon stokladım 1 ve 2 numara. Prima premium care kullanmıştım oğlumda ama ona güç yetmez artık bu goon da aynı onun gibi bakalım bebiş de beğenir inşallah
Aleymomm 5sezeryanim bende sleepy kullanıyordum ama 9 aylık oldu kızım ve sürekli sızdırma yapmaya başladı kıyafet yetiştiremiyordum resmen sonra BİM’den bir bez aldım o da sıkıntı çıkardı şimdi baby turko deneyeceğim bakalım biraz bez konuları bebeklere göre değişiyor
Nazo77 Abim aldı sağolsun iyi araştırır Molfix pure soft aldık şimdilik bakalım umarım memnun kalırız.