Benim bebeğim erkek ve 32 haftalığım ama cevremki herkes erkek bebeği kıza göre daha geç geliyor diyor erken doğmadıgi sürece erkek çocuğu 41 haftaya kadar gidiyormuş kızlar da 37 ve 38 de doğuyormus ne kadar doğru? Sizin bebeğiniz kaç haftalıkken doğdu kız erkek fark etmez?.