Bademim hastanede zaten direk pedin üzerine yattım kan revan oldu iyiki kendim götürmek gibi bir hatada bulunmamışım can derdine onu düşünecek durumda olmuyorsunuz bence gereksiz eve gelincede direk kendi yatağıma geçtim bebeğimin beşiğide yatak odamızda heryere dağılınca çok kötü oluyor bebek eşyalarının elinizin altında bulunacağı biryerde yatın bence salon fikri garip geldi bana