Arkadaşlar merhaba gebeliğimi henüz 2 gün önce öğrendim adetim 2 gün gecikti öğrendiğimde 137 betaydı 48 saat sonra aynı saatte yeniden verdim beta 425 oldu ama adetim olmuş gibi tüm belirtileri yaşıyorum ishal olurdum oldum şimdi ise vajina makat arası sanki kalça kemiğimmi anlamlandıramadığım bi yerde ağrı hissediyorum çok şiddetli değil ama kendini belli edem bir ağrı normal mi böyle bir durum yaşayan oldu mu