Merhaba anneler 3. Gebeliğim ilk ikisini normal doğumla suni sancı ile doğurdum birinde 41. Hafta doldu diğerinde de 38 de suyum geldi sancım yoktu suni sancıyla doğurdum doğal yoldan doğum başlamanın yolu varmı son bir kaç gündür egzersiz hurma ve adaçayı içiyorum Hint yağını da duydum nasıl kullanılır kullanan varmı acaba?