Haftaya 28 haftalık olucam 3 lü aşıyı olacağım tetanoz dıfterı boğmaca temın et sağlık ocağında vurdur dendı, Sorun şu ki sağlık ocağında kı hemsıre bı havalarda anlatamam gıdıyorum ne zaman geleyım demeye eve geç randevu al yaz bana dıyor musaıtlık durumuma göre gun verırım dedı. Eve gevtım asla donmuyor açmıyor telefonları kafama göre gıdıyorum bana randevu al dıyor en son azarladım herkesin içinde. Acıbadem de baş hekım mısın ne bu randevu al deme şeyı alt tarafı sağlık ocağında boş boş oturuyorsun dıye sımdı olan aşıyı da vurmuyor. Ama aşırı sınırıme gıttı randevu al dıyıp duruyor öyle gıdınce de bakmıyor randevusuzsun dıye resmen beyin cerrahi havaları var. Doktorum da sağlık ocağında vurdur dıyor kaldım öyle