Smye benim yerleşme olmuş baş geliş uzun süredir karın kasık ağrım vardı otursam zor kalkıyordum dönerken zorlanıyordum doktor erken doğmak istiyor demişti ama dünden beri ağrım yok ve çok enerjik hissediyorum kendimi anlamadım ki sadece ishalim var ve bebişim çok hareketli ☺️ Senin var mı öyle bi durumun acaba ondan olabilir mi ki bende ishali Doğum belirtisi olarak duymuştum ya 🤔