G-ozge Kızlr merhaba bugun saglık ocagına kontrole gittim tansiyonum 12 /6 cıktı sınırda dedı ama ne önlem alacağımı demedı kafam sallanıyor sureklı yatmak ıstıyorum sızde de oldumu bu durum nasıl gectı