Galiba bebeğim hastalandı gözleri kızarık sulanıyor. Bı kaç kere sarı ile birlikte yeşil kakada yaptı. Bide normalde fazla emince fazlasını atiyo zorlanmadan. Ama bugün boguliyormus gibi oluyor kaldırıuorum sırtına vurunca normal kusuyor. Süt içmesi normal çok şükür uyuyor da ara ara uyanik kaliyor. Bugün hastaneye goturucem aksam. İlaç verilmiyor diye biliyorum. Ne yapabilirler. Ateşi yok. Kusmasi var. Hapsirmasi var. Hapsirinca bazen burnu akiyor