BuketErkan Gözle baktığım zaman bir gölge görüyorum iki yuvarlağın ortasında başladığı yerde? Sizinde fikrinizi almak istedim foto da çok zor ama
Bigsecret3 BuketErkan kaset testte çıkmadı için gecikme yaşamanız lazım erken gebeli testi düşük beta HCG bile olsa çıkarıyor
melossss2906 BuketErkan Erken gebelik testi yapsanız bir gün gecikse bile çıkıyor. Silik çıkıyorsa çok yeni olabilir. Kıpkırmızı cıkması için adet başlangıcından 11-12 gün sonra olur demişti doktorum
BuketErkan melossss2906 ovülasyon takip ettim bu ay 30 unda yumurtam çatladı 12 gün oluyor yinede kaset testte çıkmaz mıydı
BuketErkan Fulya90- bende eşimden istedim şimdi erken gebelik testi getirecek. Klomen kullandım bu ay yumurtam fazla büyüdü adette olmadım henüz kiste mi çevirdi diye korkuyorum
Bigsecret3 anneeolmkkk ya çok nadir gösteriyor diye biliyorum ama erken gebelik testi daha net gösteriyor
anneeolmkkk Sushii benim adetime 1 gün kaldı bugün yaptım ama çıkmadı hiç adet belirtimde yok çok moralim bozuldu