Dileksunaa00 Merhaba hanımlar 5 düşük bir saglıklı dogum sonunda yeniden hamileyim çok şükür degerlerim: 5 ekim - 4.7 7 ekim - 24.9 9 ekim - 115.0 11 ekim - 485 Doktora ne zaman gitsem keseyi görebilirim?
Birbenbirbebek Dileksunaa00 sanırım haftası ile alakalı. Testte öğrendim kadın doğuma gittim beta ya hiç bakmadı. 5+2 de keseyi gördük 1 hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi . Sabırsızlıkla bekliyorum. 🥹