Makbule_ Nrsh_3355 Allah’ım sağlık versin canım kilo önemli değil benim kızım 39. Haftada 2400 kg doğdu şimdi 3 yaşında
Melismelo Kızımda 35+1 2603 ve 37+2 2778 cıkmışdı. Doktorum normal iyi diyordu ve sonuc 39+5 de 3400kg doğdu☺️ kötü değil yani bence korkmayın
ObirSirin Nur_budak merhaba bebeğiniz vaktinde doğdu sayılıyor değil mi küveze girmedi? Benim de 36+0 bugün. Nişan geldi doktor ciğer geliştirici iğne yaptı çok korkuyorum bir şey olur mu diye
Nrsh_3355 Makbule_ amin canım benim Allahım evladına sağlık sıhhat nasip eylesin inşallah çok teşekkürler 🌹
neslsah-1 Nrsh_3355 çok iri bebek olmasıda iyi değil canm benide sekerden dolayı doktorm korkuttu iri olursa doğuramaz vs diye sıkı diyetle bu haftayı gördüm suan iyi ilerliyorz gayet bakalm
melike180423 Nrsh_3355 her bebegin gelisimi farkli oluyor 35. haftadayim benim bebegim 2500 cikti. seninki de gayet normal sagligi yerinde olsun yeter ki. benim doktorum da hep boyle soyler kilolu dogurmak bir marifet degil saglikli olmasi onemli der😊
Nrsh_3355 melike180423 ya herkes diyo onu ye bunu ye benim bünyem zaten kilolu değil 43 kilo ile hamile kaldım şuan 56 olmuşum yani ne biliyim 😂😂
Ebrubkn1 Nrsh_3355 ben 32 haftalıkken 1.850 gram demişti 36 haftalıkken tekrar gittim yani tam 1 ay sonra 3.200 dedi ama bana pek inandırıcı gelmedi en fazla 3000 kilodur olsa olsa ama benim beklentim 2.600 yada üstüydü yani gayet normal canım hiç kafana takma
Nrsh_3355 Gizyy küvete girmedi dimi solunum sıkıntısı falan vs . Bize de her an gelebilir dedi de bakalım 🥹
rabia41_ Gizyy çok şükür benim de doğuma riski varda bu hafta da yarın nst gircem bakalım hayırlısı olsun
Nur_budak ObirSirin benimde suyum gelmişti hemen ciğer geliştirici vurdular şükür hiç bir problem olmadan odaya yanıma geldi benim arkadaşimun ikizleri oldu 34 haftalık onlar bile girmedi küveze😊
Betul_ela0 Nrsh_3355 Bugün kontrolüm vardı 36. Haftadayım 2700 çıktı doktorum normal dedi 38. De sezaryen olacağım inşallah
Nrsh_3355 Betul_ela0 benim normal olarak bekliyoruz canım bakalım ne zaman gelirse sağlıklı olsunlarda 🤲🏻
Gizyy rabia41_ içinizi ferah tutun ☺️ benimki de çok riskli bi gebelikti protein kaçağı ve gebelik zehirlenmesiyle doğum yaptım. Ama daha önce ciğer geliştirici falan yaptıkları için küçük de olsa sağlıklı doğdu 😊