Birminik1 Kizlaarr dogurdumm bendee 37+6 da, devlet hastanesinde 2. Sezeryanimi oldum varsa sorular cevaplayimm
Esra_nurr Çok bastırıyorlar mı en çok ondan korkuyorum 🥺 bide kaç günde ayağa kalkılır bakacak kimsem yok
seyma0661 Birminik1 ay doğru pek bi bildim olmadığı için doğum konularında 🙈 insalalh süreciniz çok güzel geçer Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin
zeydalp Birminik1 öncelikle hayırlı olsun inşallah 🙏 acıdı demişsiniz ay nasıl acıdı uyuşturmadılar mı nasıl acıyı hissettiniz