helin0121 İlk bebeğim 38+2 de geldi . Ama bunda hala sancı yok. İğne batması gibi oluyor ama nst sancı çıkmadı . Hala bekleyen kaç kişiyiz ?
Nes7616 Benimde ilki 39+1 de gelmişti şuan 39+1 ama yok bişy yani bekliyorum ve günlük hayatıma da devam ediyorum hiç gelicem demiyor 😂
B1merve 39+5 ve hala tık yok nişan geldi bi kac gün, kalcamda yürürken felaket bi ağrı başladı beklemedeyiz
helin0121 Kilo alması korkutuyor yarın kontrolüm var bakalım kaç olmuş doktorum ne diyecek. Suni sancıdan henüz bahsetmedi