Minyonannecik 6+2 olduk bugün, öğrendiğimden beri kasık ağrım oluyor doktor yerleşimi güzel dedi ama bir düşüğüm olduğu için korkuyorum ağrılar normal mi
Sila41_ Minyonannecik farklı bir doktora daha git bence bende 1 düşük yaşadım tekrar gebeliğim olursa aynı anda 2 doktora gideceğim
Nurbl O haftalarda ağrıyordu benimde 6 ve 7 de fazla kaşık ağrısı oldu 9 oldum geçti çok nadir ağrıyo
Sila41_ Minyonannecik bemce için rahat olsun 2 doktor da iyi demiş sonuçta ağrın çok olursa kadın doğum aciline gidebilirsin yine de