melisapstl aradan zaman geçse dahi mi ben ilk doğumum 2019 yılında o zaman o süreçten bi iki sene önce işyerinde tetanoz olduğum için doktorum koruyuculuğu devam eder olmana gerek yok demişti olmamıştım, şimdi 26 haftalık hamileyim sağlık ocağı aramadı bile hiç, acaba hayatımda daha önce olduğum için mi aramadı neden aramadıklarını da merak ediyorum açıkçası