Merhabalar stresten ölmek üzereyim tiroid referans aralığı 1.44 verilmiş T4 için ve benim sonuç 1.45 amniyo sıvısı alınacak dediler böyle bir sonuçta gerçekten gerek var mı yaptıran var mı bana yardımcı olursanız sevinirim. Bebek engelli doğar dediler saglikliysa bile benim stresim bebeğime geçiyo ilk gebeliğim ayrıca böbrek nakilliyim bu Çarşamba cinsiyet için gideceğim ve kız gibi hissediyorum Allah’ım isteyene versin benim gibi şifa bekleyene şifa versin amin