Ezo-masum Merhabalar kızlar 3 aylık evliyim ilk ay kimyasal geçirmiştim az önce dayanamadım yine adetimden 3 gün önce test yaptım pozitif gördüm🙏İnşallah bu sefer sağlıklı ilerler benim ve bütün isteyenlerin kucakları hayırlı sağlıklı bebişlerle dolar❤️Kimseye söylemiyorum test yaptığımı adetimi 10 gün geçmesini beklicem kesinleşsin diye ama size söylemeden duramadım dua larınızı bekliyorum birde üst üste kimyasal geçiren var mı?
Busracetin Ezo-masum hayirlisi olsun inşallah canim , adetin gecikince betana baktirirain biraz daha artar hem . bu surecte belirtin var miydi ben de bekleme surecindeyim de bir hafta kaldi adetime
Ezo-masum Busracetin göğüs hassasiyeti yaşadım cnm çok git gide arttı zaten dün gece ağrısından uyandım ondan dolayı test yaptım inşallah seninde benimde güzel haberlerimiz olur