Aysel461 Buraya bunu yazmak için bekledim gece 2 de sancım geldi 5 dkda bir gidip geldi doğum sancısı olduğunu anladim başta anlayamamistim neyse 3 buçukta doktora gittim 4 bucukta doğum gerçekleşti ben kurtuldum darısı bekleyenlere
Guclu_anne Aysel461 kaç hafta kaç günlüktunuz, bir de doğum için birseyler yaptınız mı, başlasın diye
Aysel461 Guclu_anne hicbirsey yapmadim riskli gebelikti vajinal varis vardı o yüzden ne yürüdüm ne gezdim sadece dinlendim zaten varış ağrısından gezemiyordum ayakta 40 haftalik