Nuraydiyebiri benim de mayıs Doğumum😊 kıyafetleri hem 0-3 hem 3-6 olarak aldım.
* 5-6 tane normal kalınlıkta tulum
*3 tane 5 li hastane çıkışı aldım(bunu biraz abarttım sanırım 😊)
*1 tane 10 lu hastane çıkışı
*1 tane 20 li hastane çıkışı
* 0-3 aylık yarım kollu , sıfır kollu 5 er tane zıbın, 3-6 aylıkta aynı şekilde aldım
* havlu bornoz takımı
*2 tane zıbınlı set
*altlı üstlü takım 4 tane dışarda giydirmelik
* 2 tane ince pamuklu penye pijama
*yeni doğan-3-6 aylık çoraplar
*2 tane pazen battaniye ,1 muslin, 3 tane penye battaniye, 1 triko battaniye , 1 kalın battaniye , 1 tane de nohut battaniye
* alt açma
*4 tane yelek ama kalın örme değil penye gibi pamuklu
* 2 şer tane ayaklı-ayaksız altlar
Şuan bu kadar hatırladım inşallah işine yarar 🙂