Merhaba öncelikle,
benim 38.ci Haftada nişanım gelmişti peçeteye silince gelen bir nişan…
1 hafta sonra doğum oldu artı olarak bebeğin suyuda sızıyor du ilk doğum olduğu için beklememi söylemişti doktor doğumdan sonra enfeksiyon olduğu tespit edildi 1 haftaya yakın hastanede yattım…
Bu bilgi aklında olsun canım hatta mümkünse direkt dr una danış ve görünmeni tavsiye ederim..
Sağlıcakla yavruna kavuşursun inşaAllah 🤲🏻