Kızlar çift yumurta ikizi olduklarını öğrendim. İki tane kese gördük 4+5 de 😌 haftaya tekrar çağırdı. Çok mutlu oldum tabi sonra araştırırken falan kaybolan ikiz sendromu vs gibi şeyler okudum yani kesenin biri gelmişmiyor kayboluy4. Beni bi korku sardı inşallah öyle değildir. Başına gelen varsa bi belirti oluyor mu kanama vs içimi rahatlatır mısınuz. Kese boyutları eşitti gördüğümüzde haftasıyla uyumlu dedi doktorum