burcuyilmazzz38 bugün acile gittim boğazım çok ağrıyor ve burnum tıkalı. Bana da iladin verdi doktor kendi doktoruma sordum kullanabilir miyim diye kullan dedi. Zaten gittiğim acil de kadın doğumun aciliydi bir sıkıntı yaratacak olsa vermezlerdi. Sadece 5 günden fazla kullanmayın dediler.