Ben bişey istemedim bişey alacak mısın bekliyorum dedim ilkinde almadın bunda al bari dedim ama almasada bişey diyemicem heryere borç zaten kira 23 bin aidat fatura derken 30 bin₺ ve maaşlı çalışan birisi sonuçta yüklenmek istemiyorum ne istesem alıyor zaten normalde ne biliyim doğum zamanı ekstra yüklenmeyim ama al da dedim alamazsada niye almadın diye küsmem işte 😃