deletedmom734 canım gittiğim hastaneler numune ve Ankara eğitim araştırma hepsi üniversite hastanesi ,bebeğimin ters olduğu hep belliydi sezeryana almadılar ,Başkent’te üç bin ödedik ama bebeğinkini daha ödemedik bebeğim küvezde kaldığı için günlüğü bin liraymış bir haftadır küvezde şuan 7 bin de bebeğe var bekliyoruz bakalım o ne zaman çıkarsa o zaman onun kide netleşir kayınbabam karşılayacak zaten ☺️