Selam kızlar bugün ilk kontrolüm vardı 5 haftalıkmış, keseyi gördük ama bebek yok, bide kanamam var ilaç verdi Dr, böyle olup sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu? Yoksa hiç ümitlen miyim mi? Bu 2.gebeliğim ilkinde düşük tehlikem olmadı hiç, moralim çok bozuldu…