Erdemmercimek canım benim çok sağol. Güle güle büyütün. Benim de nişanım dün geldi gelmeye de devam ediyor çamaşırıma ara ara. Ama tam düzenli sancım yok. Bi ara sıklaşıyor bi ara ara veriyor. Şu an 39+4 yetim. Biz de bekliyoruz darısı bütün bebişlerini bekleyenlere olsun. Bebeğin hayırlı evlat olsun inşallah🙏Allahım size bağışlasın.