nur233 _demirinannes67 2.bebeğim olacak ilk oğlumun adı yavuz selim Buda erkek olursa Yunus Emre yada Alparslan düşünüyoruz
minnosbirkiz _demirinannes67 gerçekten başkasına güzel güzel fikir verirken, kendi çocuğuna isim seçmek çok zormuş 😅 bizde eşimle ortak karar Kıvanç Egeye karar verdik 🥰
Gokat35 _demirinannes67 İlk oğlum Atlas ben koymuştum bu da erkek babası koycak o da Alparslan dedi ben atlası koyarken de aslında alparslan düşünmüş bilmiyordum şimdi bu bebeğimizi babası Alparslan koyucak