Ceylan1858 Kızlar merhaba 21+1 deyiz tirod hapı kullanıyorum acaba onun yan etkisi mi bilemedim baş dönmesi ,titreme,kusma,nefes darlığı,kalp çarpıntısı yaşadım kusunca rahatladım acaba böyle bi durum yaşayan var mı ??
Ayshababy Ceylan1858 canım ne kadar yüksek dozda kullaniyorsun ben 25mg daha yeni hamileyim 6 hafta ama şuanlik bi yan etki gormedim
Rabiamina Ceylan1858 tiroidin böyle ağır bir etki yaptığını duymadım. Acaba yediğiniz bir şey mi dokundu. Bence doktorunuza gitmenizde fayda var
gezentianne Ceylan1858 ben yıllardır 100mg kullanıyorum suan gebelikte 125 tiroid ilacı ilaç gibi değil takviye gibidir hiç bir yan etkisi de olmaz
Ssda Ceylan1858 kalp çarpıntısından olmuş olabilir bunların hepsini bende yaşadım 22+5’im ve hala yaşıyorum aşırı çarpıntı nefes darlığı çarpıntının şiddetiyle bazen baygınlık geçirip kustuğum oldu şuan bile nabzım tavan çok sinir bozucu bi durum 🤦♀️