RabiaSerra Merhaba anneler tek kese tek yumurta ikizlerine hamileyim 17. Haftam ve 7 kilo aldım çok aldım diye düşünüyorum. Sizde durumlar nedir şuan resmen kendimi 25. Haftada gibi hissediyorum ilk gebeliğimle karşılaştırdığımda
TwinsAndBeren RabiaSerra yalnız değilmişim 🤣 17 haftalığım 10 kilo aldım söylerken utanıyorum ama ilk zamanlar hem bulantıdan hem de aşırı iştah açıklığından dolayı sürekli yemek yemek istiyordum. 2 haftadır falan normale döndüm. Böyle gidersem doğuma kadar kaç kilo olurum diye düşünmeden edemiyorum ama bir yandan da yeter ki bebişler sağlıklı olsun doğumdan sonra veririm diye düşünüyorum 😂😂 önceki hamileliğimde toplamda 15 kg almıştım çalışıyordum ve bu kadar yeme isteğim yoktu şu an çok çok hızlı gidiyorum evdeyim ve ikiz olmalarına bağlıyorum 🥹🥹
SevalElmas RabiaSerra 18. Haftadayım tek yumurta ikizi oğluşlara hamileyim 61 ile hamile kaldım Şuan 68 kiloyum doktorum çok iyi dedi
Ezosed RabiaSerra bende tek yumurta tek kese ikiz gebesiydim 34 haftalık doğum yaptım çok şükür küvezde kalmadılar 71 kilo ile hamile kaldım 91 ile doğuma girdim
asyakcky RabiaSerra ben de tek yumurta ikizlerine hamileyim 17. haftadayım 6 kilo aldım hiç kusmam tiksinmem de olmadı
Parilti007 Ben daha çok gerideyim ikizlerimle size göre, 12.haftayı bitirmek üzereyiz henüz kilo almadım arada 1 kilo oynuyor. Eğer doktorunuz sıkıntı görmediyse kiloda bir şey olmaz ancak bi tık dikkat etseniz iyi olur gibi naçizane🥹
RabiaSerra Parilti007 bi anda aldım çok şaşkınım aile yanına gitmek fazla rahatlattı hazır yemek ev işi yok derken bi anda şişmiş buldum kendimi 🫣
mer_vee RabiaSerra çok şükür olmadı öyle bir durum ama zor bı gebelik ağrılar 2 katı sizinki nasıl geçiyor
asyakcky RabiaSerra kan çalma yazınca dikkatimi çekti dün doktora gittim ve bebeklerden biri diğerinin suyunu alıyormuş sanırım dün havuç suyu içmeye başladım ama kesin olarak böyle bir durum varsa lazer ile tedavi dediler o da İstanbul ve Ankara’da yapılıyormuş böyle bir durum duymuş muydunuz hiç
RabiaSerra mer_vee benim şükür şuan iyi ama 8 -12 hafta arası hep kanamam oldu o korkuttu bizi bakalım pazartesi kontrolüm var inaşşlh sağlıkları iyidir
RabiaSerra TwinsAndBeren ayyy aynı beni anlattın 🫣 ilk gebelik 16 kilo şimdi niye böyle oldu anlamadım resmen bi göbeğim var sanki 25 haftalık diyorum sonum benim iyi değil hiç hareket edemeyeceğim 🫣 neyse sağlıklı olsunlarda doğum sonrası gidiyor kilolar
TwinsAndBeren RabiaSerra ayy evet yapacak bir şey yok ikiz gebelik tek gebeliğe göre farklı oluyor her anlamda. İnşallah sağlıkla gelsinler😍
mer_vee RabiaSerra iyidir insAllah merak etmeyin her kontrole kadar hepimizde o tedirginlik oluyor sanirim