Halimegamze Sırt ağrısıyla gittim göğüs bölümune 32 haftalık hamileyim d dimerim 4600 çıktı. Akciğer embolisinden şüphelendi doktor. Bel altı doppler yapıldı temiz çıktı. Kan sulandırıcı iğneye başladım. Yasayan var mı böyle bir durum çok endişeliyim
Behacetler Halimegamze öncelikle çok geçmiş olsun cnm . Geçen sene Ocak ayında aynı şikayetlerden dolayı bende doktora gitmiştim geceleri kesinlikle uyutmayan sırt ağrılarım vardı ve maalesef benimde D-dimer 22.000 lere kadar yükselmişti. 24 haftalık hamileydim. Bide benim karaciğer enzimlerim filan da çok bozulmuştu. Hastaneye yatışım yapıldı bacağa beyne akciğere pıhtı atmıştır denildi. Çok şükür öyle birşey olmamıştı ancak aynı zamanda gebelik zehirlenmesi geçiriyormuşum. Maalesef 25+1 de doğuma alındım. Bebeğim de yenidoğan yoğunbakımda sadece 67 gün yaşayabildi.
Halimegamze Behacetler benim diğer sonuçlarım güzel inşallah hayırlısıyla sonuçlanır bu süreç. Sağlıcakla alırız kucağımıza